Ta strona korzysta z cookies OK, rozumiem Więcej informacji

 


Wyszukaj na stronie
Kategorie

Wysyłka i Zwroty

DOSTAWA:

1. Wysyłka produktów zakupionych na stronach internetowych sklepu www.alfanarzedzia.pl następuje do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu kwoty na koncie Hurtownia Alfa Sp. z o.o. Sklep internetowy www.alfanarzedzia.pl dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez obsługę sklepu internetowego www.alfanarzedzia.pl.

2. Dostawa towaru realizowana jest przesyłką we współpracy z firmą kurierską Siódemka. Sklep internetowy www.alfanarzedzia.pl zastrzega sobie możliwość zmiany firmy kurierskiej, także po złożeniu zamówienia przez Kupującego.

3. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej lub wysyłki Pocztą, Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie informacji elektronicznej na konto email podane w zamówieniu.

4. Kupujący może również odebrać zamówiony towar osobiście w siedzibie lub oddziale firmy Hurtownia Alfa Spółka z o.o.

5. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący.

6. Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokłu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden produkt należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie na magazynie www.alfanarzedzia.pl zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad gwarancji.

7. Koszt dostawy towaru dla przesyłek kurierskich:

Pocztą Polską jest według cennika poczty dostępny pod adresem http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm

Kureir DPD 15 zl. przesyłka przedpłacona; 20 zł. przesyłka pobraniowa.

8. W momencie otrzymania towaru Kupujący musi potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar staje się jego własnością.

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Jeżeli w trakcie użytkowania towaru Kupujący stwierdzi, że posiada on wady techniczne, lub jest niezgodny z umową może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu, we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta) lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną za pośrednictwem Hurtownia Alfa Spó
łka z o.o..

2. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe produkty znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta.

3. Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej. Po sporządzeniu protokołu należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego www.alfanarzedzia.pl.

4. Hurtownia Alfa Spółka z o.o. ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

5. Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu Hurtownia Alfa Spółka z o.o. jest Pan Krzysztof Kawalec.

 
 
projekt i realizacja: BigCom